Zum Inhalt springen

Software Tester & (Tech) Support Medewerker

Functieomschrijving

Social Deal is op zoek naar een QA Tester & (Tech) Support Medewerker! In deze veelzijdige rol combineer je het testen van software met technische ondersteuning en procesoptimalisatie. Jij bent de schakel tussen techniek en operationele teams, en zorgt ervoor dat onze apps, websites en systemen optimaal blijven werken.

In deze rol werk je binnen drie hoofddomeinen:

Software testen

  • Handmatig testen van functionaliteiten in onze iOS- en Android-apps, websites en interne systemen

  • Rapporteren en documenteren van bugs in tools zoals Jira

  • Uitvoeren van regressietests en visuele controles bij een release

  • Continu verbeteren van testprocessen

Technische ondersteuning

  • Troubleshooting en monitoring van digitale communicatie, zoals nieuwsbrieven en pushmeldingen

  • Beoordelen en prioriteren van technische meldingen vanuit interne teams

  • Onderzoeken of meldingen gebruikersfouten of bugs zijn en tickets creëren met reproductiestappen en voorbeelden

  • Eerste aanspreekpunt voor technische vragen vanuit de Klantenservice, zoals betalingsfouten of voucherproblemen

Procesverbetering en innovatie

  • Meedenken over verbeteringen in QA- en supportprocessen

  • Optimaliseren van workflows en introduceren van best practices samen met andere teams

Hoe ziet jouw dag eruit? 

Je begint de dag met een kop koffie en controleert de binnengekomen meldingen van technische problemen. Een fout in de app wordt gemeld via de Klantenservice. Je onderzoekt het probleem, documenteert het in Jira en stelt een prioriteit voor het Development-team. Daarna werk je aan een handmatige test van een nieuwe functie in de iOS- en Android-app, waarbij je controleert op zowel functionaliteit als visuele details. Tijdens een meeting met het QA-team bespreek je hoe testprocessen verbeterd kunnen worden. 

Na een gezamenlijke lunch, verzorgd door een topcateraar, kijk je naar pushmeldingen en crash reports. Een afwijking in de nieuwsbriefstatistieken trekt je aandacht. Je lost het probleem op en deelt je bevindingen met het team. In de middag help je de Klantenservice met een ingewikkelde vraag over een voucher. Dankzij jouw expertise los je het probleem snel op. 

Tot slot werk je de technische kennisbank bij, zodat jouw collega’s in de toekomst nóg sneller kunnen handelen. Je sluit de dag af met een potje tafelvoetbal in de kantine, of een gezellige borrel op het dakterras.

Vereisten

Wat vinden wij belangrijk?

  • Minimaal 1 jaar ervaring in software testen

  • Analytisch en probleemoplossend vermogen

  • Affiniteit met techniek en kennis van tools zoals Jira en Confluence

  • Een constructieve, proactieve houding

  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal

  • Ervaring in support of troubleshooting is een pré 

Wat bieden wij jou?

  • Een salaris passend bij jouw werkervaring, 8% vakantietoeslag, reiskostenvergoeding en pensioenopbouw

  • 25 betaalde vakantiedagen en de mogelijkheid om 25 onbetaalde vakantiedagen op te nemen (o.b.v. fulltime)

  • Wij werken met een jaarlijkse gesprekscyclus waarbij we kijken naar jouw persoonlijke ontwikkeling en groei! En die groeistellingen, die maak je hier zelf middels jouw Social Growth ontwikkelplan

  • De mogelijkheid om (gedeeltelijk) thuis te werken

  • Een arbeidsovereenkomst bij een van de snelst groeiende internetbedrijven van Nederland. Wist je dat Social Deal twee keer op rij is uitgeroepen tot Beste Werkgever door Indeed? 

  • Een uitgebreid inwerktraject, nuttige trainingen en coachingsmomenten

  • Gratis vers fruit, gezamenlijke lunch verzorgd door een topcateraar, een heerlijk zonnig dakterras en gratis gebruik van onze gym

  • 10% korting op alle Social Deals

  • Gezellige borrels, fantastische evenementen en de gezelligste teamuitjes om jouw team nog beter te leren kennen

  • Gratis de allertofste Deals, speciaal voor medewerkers: van sportlessen tot coaching, en van massages tot proeverijen. Alles met de focus op teambuilding, persoonlijke ontwikkeling en natuurlijk ontspanning

  • Een werkplek die aan al je verwachtingen voldoet in een schitterend kantoor op een toplocatie in Den Bosch, direct achter Centraal Station


Denk jij dat je de persoon bent die wij zoeken? Mooi! Stuur dan een e-mail, inclusief je CV, motivatie en foto naar jobs@socialdeal.nl óf klik HIER om direct te solliciteren!

Binnen vijf werkdagen krijg je van ons een reactie. Heb je nog vragen? Bel of app dan met onze recruiters Lotte of Sanne via 088-2050508

Op locatie
  • 's-Hertogenbosch
Quality Assurance

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar
Op locatie
  • 's-Hertogenbosch
Quality Assurance
Vragen? Stuur ons een appje