Zum Inhalt springen

Junior Teamleider Klantenservice

Functieomschrijving

Waar houd je je zoal mee bezig als Junior Teamleider Klantenservice

  • Coördineren van de werkzaamheden van jouw team en aan/bijsturen waar nodig
  • Fungeren als aanspreekpunt en verbinder op de afdeling Klantenservice
  • Samen met de afdeling zorg dragen voor een wachttijd onder de 15 seconden
  • Het uitmuntende cijfer van een 9,2 op Trustpilot behouden en uiteraard nog hoger krijgen
  • Coachen en begeleiden van medewerkers om de kwaliteit te verbeteren
  • Voeren van voortgangsgesprekken
  • Doorvoeren van procesverbeteringen
  • Monitoren van KPI’s, cijfers van de afdeling analyseren en hierop inspelen
  • Je bent een sparringpartner voor de Manager Klantenservice

Jij maakt onderdeel uit van het leidinggevend team van de afdeling Klantenservice. Samen met 5 andere teamleiders en de Manager Klantenservice stuur jij de grootste afdeling van Social Deal aan. Het klantenservice-team bestaat inmiddels uit zo’n 130 enthousiaste collega’s, waarbij we een mooie balans hebben van vaste krachten en studenten. Service is waar het bij ons om draait! En hier ligt ook de nadruk op als het gaat om de aansturing en begeleiding van het team.
Als Junior Teamleider Klantenservice bij Social Deal is een klant- en mensgerichte aanpak jouw kracht! Jij denkt verder dan de standaardprocedures en weet elke medewerker op de juiste plek te zetten. Kortom, jij zorgt ervoor dat alle kwaliteiten optimaal benut worden!

Vereisten

Wat vinden wij belangrijk?

  • Jij gaat met plezier naar je werk!
  • Jij hebt werkervaring binnen een klantenservice-omgeving in een rol zoals bijv. Supervisor Klantenservice, Leidinggevende Klantenservice, Teamlead Customer Service, Coach Klantenservice etc
  • Jij hebt de ervaring om ons team nog beter te maken en naar een hoger niveau te tillen
  • Empathisch vermogen en sterke communicatieve vaardigheden
  • Jij bent analytisch sterk! Het duiken in cijfers en hier conclusies en plannen aan verbinden is jouw ding
  • Je houdt het hoofd koel als het druk is en weet de juiste acties hierbij uit te zetten
  • Jij hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en bent initiatiefrijk, flexibel en oplossingsgericht

Wat krijg je van ons?

  • Een mooi salaris dat past bij jouw werkervaring
  • 8% vakantiegeld, reiskostenvergoeding en pensioenopbouw
  • 25 betaalde vakantiedagen en de mogelijkheid om 25 vakantiedagen onbetaald op te nemen (o.b.v. fulltime)
  • Een arbeidsovereenkomst voor 32 tot 40 uur per week bij een van de snelst groeiende internetbedrijven van Nederland. Wist je dat Social Deal 2 keer op een rij is uitgeroepen tot Beste Werkgever door Indeed?
  • Gezamenlijke lunch verzorgd door een topcateraar, gratis gebruik van onze gym, een gameroom voor de nodige ontspanning en vrijdagmiddagborrels aan onze eigen bar of op ons dakterras!
  • 10% korting op alle Social Deals
  • Legendarische feesten, unieke evenementen, teamuitjes en gezellige borrels
  • Gratis de allertofste deals, speciaal voor medewerkers: van sportlessen tot proeverijen en van massages tot workshops. Alles met de focus op teambuilding, persoonlijke ontwikkeling en natuurlijk ontspanning
  • Een werkplek die aan al je verwachtingen voldoet in een schitterend kantoor op een toplocatie in ’s-Hertogenbosch, direct achter het Centraal Station

Klinkt deze functie als Junior Teamleider Klantenservice voor jou als muziek in de oren? Mooi! Stuur dan een e-mail inclusief CV, motivatie en foto naar jobs@socialdeal.nl óf klik HIER om direct te solliciteren!
Binnen vijf werkdagen krijg je van ons een reactie! Heb je nog vragen? Bel of app dan met onze recruiters Sanne of Lotte via 088-2050508.

Op locatie
  • 's-Hertogenbosch
Klantenservice

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar
Op locatie
  • 's-Hertogenbosch
Klantenservice
Vragen? Stuur ons een appje