Overslaan naar content

Werken op de afdeling klantenservice

Wil jij onze consumenten en partners iedere dag laten genieten? 

Maak kennis met de grootste afdeling van Social Deal!

Met ruim 140 collega’s, verspreid over verschillende shifts, is de afdeling klantenservice verantwoordelijk voor het verlenen van service aan zowel partners als consumenten. We zijn 7 dagen per week geopend en met een maximale wachttijd van 15 seconden staat service bij ons centraal! Of je nu op zoek bent naar een bijbaan naast je studie of een vaste baan, op de afdeling klantenservice is alles mogelijk! 

Onze klantenservice vacatures

Zit er iets voor jou tussen?

Sooo, da's een goede deal

Dit staat jou te wachten...

Work hard, play hard

Werken en leren is perfect met plezier te combineren, óók op je stageplek! Daarom hebben wij een gameroom, een gym, iedere dag gratis lunch, een eigen bar, legendarische feesten en een agenda vol met leuke activiteiten met collega’s. Hier wil je bij zijn! 🤩

Stagevergoeding

600 euro bruto per maand + 10% korting op alle Social Deals

Ontzettend leuke extra’s

10% korting op Social Deals, gratis lunch verzorgd door een topcateraar, sporten in onze eigen gym, legendarische feesten, vrijdagmiddagborrels aan onze eigen bar of op ons dakterras en gratis de allertofste deals via ons Dealmakers Playbook!

Doorgroeimogelijkheden

De kans om na je stage bij Social Deal te blijven werken! Een aantal collega’s gingen je al voor. Lees hun ervaringen hier.

Werksfeer

Met ruim 350 collega’s zijn we een jong en energiek bedrijf met een informele sfeer. Je voelt je direct thuis in onze Social Deal Family, waar we samen successen vieren en elke dag genieten.

Professionele stagebegeleiding

Je wordt gekoppeld aan een ervaren stagebegeleider die je meeneemt in de wereld van Social Deal.

Collega’s aan het woord

Benieuwd naar de werkervaringen van jouw toekomstige collega's op de afdeling klantenservice? Lees ze hier! 

‘Social Deal groeide razendsnel, en ik groeide mee!’

“Bijna 10 jaar geleden begon ik bij Social Deal als klantenservicemedewerker in een klein team van 7. Social Deal groeide razendsnel, en ik groeide mee! 🔥 Na 3 jaar als klantenservicemedewerker groeide ik door tot teamleider. 

Als teamleider ben ik het eerste aanspreekpunt voor mijn collega's op de klantenservice en ben ik intensief betrokken bij de dagelijkse gang van zaken. Ik adviseer en ondersteun het team, voer sollicitatiegesprekken en begeleid nieuwe medewerkers tijdens hun inwerktraject. Daarnaast zorg ik er iedere dag voor dat het rooster op rolletjes loopt, zodat we elke dag met het juiste team klaarstaan voor onze consumenten.

Wat werken bij Social Deal voor mij echt bijzonder maakt? 💙 De geweldige werksfeer waarin iedereen zich welkom voelt.”

Lonneke Aarts Teamleider klantenservice

'We hebben veel verschillende typen collega’s wat zorgt voor een gezellige werksfeer op de afdeling.'

’3.5 jaar geleden begon ik mijn avontuur bij Social Deal als klantenservicemedewerker. Na 1 jaar in deze rol solliciteerde ik intern op de functie voor coördinator klantenservice. En inmiddels vervul ik deze functie al bijna 2.5 jaar met plezier! 🤗

Als coördinator klantenservice houd ik het overzicht op de afdeling en ben ik de vraagbaak voor alle collega’s om ze te helpen waar nodig. Naast deze taken ben ik ook verantwoordelijk voor de planning, houd ik een klein stukje urenregistratie bij én de managementmailbox. 📩

Werken op de afdeling klantenservice is elke dag anders. Wat het werk ook juist zo afwisselend maakt! 😃 We hebben veel verschillende typen collega’s. Van moeders en vaders tot studenten. Deze mix zorgt voor een gezellige werksfeer op de afdeling. 🙌’’

Melanie Mus- van Deursen Coördinator Klantenservice

'In drukke tijden werken we samen hard en efficiënt, maar dit zorgt voor afwisselende dagen vol leuke momenten.'

‘Sinds april 2022 werk ik als coach op de afdeling klantenservice. Ik ben begonnen als klantenservicemedewerker. Maar al snel ontdekte ik mijn passie voor het inwerken van nieuwe collega’s. Na een tijdje was ik toe aan meer uitdaging. Na overleg met de teamleiders kreeg ik de kans om als coach aan de slag te gaan. Sinds oktober 2023 vervul ik deze rol fulltime en blijf ik één dag per week nieuwe collega’s inwerken.  Als een van de twee coaches op de afdeling klantenservice ben ik verantwoordelijk voor ongeveer 50/60 teamleden. Elk kwartaal voeren we coachgesprekken met het team om de service naar een nog hoger level te tillen. Tegelijkertijd werken we ook aan persoonlijke ontwikkelpunten. 📈

Bij Social Deal geldt echt het motto "Work Hard, Play Hard." In drukke tijden werken we samen hard en efficiënt, maar dit zorgt voor afwisselende dagen vol leuke momenten. 💪’’

Michael Hesp Klantenservice Coach

Maak kennis met Sanne en Lotte!

Heb jij vragen over een vacature? Of wil jij meer weten over hoe het is om te werken bij Social Deal? Recruiters Sanne en Lotte helpen je graag! Ze weten alle ins en outs van Social Deal en geven binnen no-time antwoord op je vraag!

☎️   Bel of app naar 088-2050508

📧    jobs@socialdeal.nl

Hier ga jij een toffe tijd tegemoet!

Adres Magistratenlaan 72 5223 MD 's-Hertogenbosch Nederland

Routebeschrijving

Vragen? Stuur ons een appje