
WFM Coördinator Klantenservice
Functieomschrijving
Bij Social Deal draait alles om beleving. En dat begint bij onze klanten én onze medewerkers. Met een klantenservice-team van ruim 130 enthousiaste collega's zorgen we dagelijks voor een uitstekende service. Als Work Force Management Coördinator zorg jij er in deze nieuwe rol samen met de teamleiders en de Manager Klantenservice voor dat we ook qua capaciteit, bereikbaarheid en bezetting uitblinken. Jij bent de onmisbare schakel tussen planning, uitvoering en kwaliteit!
Ben jij analytisch sterk, krijg je energie van real-time sturen en vind je het leuk om met cijfers én mensen te werken? Dan zoeken wij jou!
Wat ga je doen als Work Force Management Coördinator bij Social Deal?
Je zorgt voor de personeelsplanning op korte én lange termijn, van forecast tot roostering
Je analyseert data, signaleert trends en vertaalt die naar concrete acties
Je stemt af met de teamleiders over capaciteit, verlof, verzuim en beschikbaarheid
Je maakt rapportages en dashboards, zodat we altijd weten waar we staan én waar we bij kunnen sturen
Je denkt mee over procesverbeteringen en helpt de afdeling nóg slimmer te werken
Vereisten
Wat vinden wij belangrijk?
Jij gaat met plezier naar je werk en houdt van structuur én dynamiek
Je hebt aantoonbare ervaring met WFM in een klantenservice-omgeving (bijvoorbeeld als WFM Specialist, WFM Coördinator of Planner Klantenservice)
Je bent analytisch sterk, maar verliest de mens achter het rooster nooit uit het oog
Je kunt goed schakelen tussen verschillende belangen en weet prioriteiten te stellen
Je bent zelfstandig, proactief en houdt het hoofd koel bij onverwachte wijzigingen
Je hebt ervaring met WFM-tools en Excel (ervaring met Real Time Management en/of Genesys is een pré)
Wat krijg je van ons?
Een mooi salaris, dat afhankelijk is van jouw opleidingsniveau en ervaring
8% vakantiegeld, reiskostenvergoeding, pensioenopbouw
25 betaalde vakantiedagen en de mogelijkheid om 25 vakantiedagen onbetaald op te nemen (o.b.v. fulltime)
Wij werken met een jaarlijkse gesprekscyclus waarbij we kijken naar jouw persoonlijke ontwikkeling en groei! En die groeidoelstellingen, die maak je hier zelf middels jouw ‘Social Growth’-ontwikkelplan
Een arbeidsovereenkomst voor 32 tot 40 uur per week bij een van de snelst groeiende internetbedrijven van Nederland. Wist je dat Social Deal 2 keer op een rij is uitgeroepen tot Beste Werkgever door Indeed?
Gezamenlijke lunch verzorgd door een topcateraar, gratis gebruik van onze gym, een gameroom voor de nodige ontspanning en vrijdagmiddagborrels aan onze eigen bar of op ons dakterras!
10% korting op alle Social Deals
Legendarische feesten, unieke evenementen, teamuitjes en gezellige borrels
Gratis de allertofste Deals, speciaal voor medewerkers; van sportlessen tot proeverijen en van massages tot workshops. Alles met de focus op teambuilding, persoonlijke ontwikkeling en natuurlijk ontspanning
Een werkplek die aan al je verwachtingen voldoet in een schitterend kantoor op een toplocatie in ’s-Hertogenbosch, direct achter het Centraal Station
Denk jij dat jij de persoon bent die wij zoeken? Mooi! Klik dan HIER om direct te solliciteren!
Binnen 5 werkdagen krijg je van ons een reactie! Heb je nog vragen over deze vacature? Onze recruiters Lotte en Sanne weten alle ins en outs van Social Deal. Met een berichtje of telefoontje heb jij in no-time antwoord!
☎️ Bel of app naar 088-2050508
✉️ jobs@socialdeal.nl
of
- 's-Hertogenbosch
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!