Overslaan naar content

Quality Assurance Manager

Functieomschrijving

Social Deal is het snelst groeiende internetbedrijf van Nederland. Met miljoenen gebruikers, ambitieuze groeiplannen en een platform dat continu in ontwikkeling is, staat kwaliteit bij ons centraal. En juist daarom zoeken wij een bevlogen Quality Assurance Manager die onze teams verbindt, processen naar een hoger niveau tilt en zorgt dat iedereen met plezier werkt. Krijg jij energie van people management, teamontwikkeling en kwaliteitsverbetering? Dan hebben wij jouw nieuwe uitdaging!


Wat ga je doen als QA Manager bij Social Deal?

Leiderschap & Coaching

Je geeft leiding aan Test, UX en PO. Je coacht collega’s in hun ontwikkeling, brengt rust en structuur en bewaakt een open, positieve teamcultuur. Je houdt overzicht, stuurt waar nodig bij, organiseert team momenten en voert evaluatiegesprekken. Samen zorg je voor een team dat elke dag groeit.

Kwaliteit & Processen

Je bepaalt de koers voor QA en optimaliseert test- en werkprocessen binnen PO, Test en UX. Je zorgt voor duidelijke, schaalbare workflows, signaleert verbeterkansen en zet ideeën om in concrete verbeteringen. Daarnaast ben je betrokken bij organisatiebrede projecten en koppel je bevindingen terug naar het team.

Samenwerking

Je bent de verbindende schakel tussen PO, UX, Test en Development. Je onderhoudt stakeholder contact, bewaakt de coördinatie en vertaalt input uit meetings naar heldere acties. Je sluit aan bij projectoverleggen en bent verantwoordelijk voor de resultaten van het QA-team.

Visie & Richting

Je ontwikkelt een groeiplan voor de komende jaren, introduceert kwaliteitsindicatoren en stimuleert datagedreven werken. Je bereidt kwartaalpresentaties voor, sluit aan bij MT-overleggen en neemt HR-taken op je, zoals evaluaties, ontwikkelgesprekken en de begeleiding van stagiaires (in samenwerking met het team). Zo bouw je mee aan de QA-organisatie van de toekomst.


Met wie ga je dat doen?

Je werkt nauw samen met een hecht QA-team van 12 collega’s: testers, UX’ers en PO’s. Daarnaast heb je intensief contact met het development-team (circa 40 collega’s verdeeld over Back-end, Front-end, Infra en Mobile) en rapporteer je aan een van onze eigenaren, Rens.

Er wordt hard gewerkt, maar er is ook ruimte voor plezier: borrels, teamuitjes en spontane grappen horen erbij. Werkplezier staat bij ons écht centraal.

Vereisten

Wie ben jij?

  • Je bent een natuurlijke people manager met sterke leiderschapskwaliteiten

  • Je hebt ervaring met testen, UX én Product Ownership (of sterke affiniteit met deze disciplines)

  • Je krijgt energie van teamontwikkeling, samenwerking en procesoptimalisatie

  • Je brengt rust, structuur en richting in een dynamische omgeving

  • Je weet disciplines te verbinden zonder overal specialist te hoeven zijn

  • Je bouwt aan een cultuur waarin kwaliteit de standaard is

  • Je geeft constructieve, duidelijke en respectvolle feedback

  • Je hebt ervaring met agile werkwijzen (must have)

  • Je hebt affiniteit met testmethodieken, design thinking en productontwikkeling, en bij voorkeur ervaring in een groeiende organisatie zoals een scale-up of scale-out. (nice to have)

Wat bieden wij?

  • Een sleutelrol met directe impact op de kwaliteit binnen Social Deal

  • Leiding over een betrokken team van testers, PO’s en UX’ers

  • Veel ruimte en vertrouwen om jouw visie te realiseren

  • Een organisatie met korte lijnen en veel samenwerking

  • De kans om de QA-organisatie van de komende jaren vorm te geven

  • Werken in een snelgroeiend QA-team waarin veel ruimte is om richting te bepalen en processen te professionaliseren

En natuurlijk alle voordelen waar Social Deal om bekend staat:

  • Een salaris passend bij jouw werkervaring, 8% vakantiegeld, reiskostenvergoeding en pensioenopbouw

  • 25 betaalde vakantiedagen en de mogelijkheid om 25 vakantiedagen onbetaald op te nemen (o.b.v. fulltime)

  • Wij werken met een jaarlijkse gesprekscyclus waarbij we kijken naar jouw persoonlijke ontwikkeling en groei! En die groeidoelstellingen, die maak je hier zelf middels jouw Social Growth ontwikkelplan

  • De mogelijkheid om (gedeeltelijk) thuis te werken

  • Een arbeidsovereenkomst voor 32 tot 40 uur per week bij een van de snelst groeiende internetbedrijven van Nederland. Wist je dat Social Deal 2 keer op een rij is uitgeroepen tot Beste Werkgever door Indeed?

  • Gezamenlijke lunch verzorgd door een topcateraar, gratis gebruik van onze gym, een gameroom voor de nodige ontspanning en vrijdagmiddagborrels aan onze eigen bar of op ons dakterras!

  • 10% korting op alle Social Deals

  • Legendarische feesten, unieke evenementen, teamuitjes en gezellige borrels

  • Gratis de allertofste Deals, speciaal voor medewerkers; van sportlessen tot proeverijen en van massages tot workshops. Alles met de focus op teambuilding, persoonlijke ontwikkeling en natuurlijk ontspanning

  • Een werkplek die aan al je verwachtingen voldoet in een schitterend kantoor op een toplocatie in ’s-Hertogenbosch, direct achter het Centraal Station

Denk jij dat jij de persoon bent die wij zoeken? Mooi! Klik HIER om direct te solliciteren! 

Binnen vijf werkdagen krijg je van ons een reactie! Heb je nog vragen over deze vacature? Onze recruiters Sanne of Erik weten alle ins en outs van Social Deal. Met een berichtje of telefoontje heb jij in no time antwoord!

☎️ Bel of app naar 088-2050508
✉️ jobs@socialdeal.nl

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar
Op locatie
  • 's-Hertogenbosch
Quality Assurance
Vragen? Stuur ons een appje