Overslaan naar content

Klantenservice Medewerker (12 - 40 uur per week)

Wil jij onze consumenten en partners iedere dag voorzien van de beste service?

Functieomschrijving

Waar houd je je zoal mee bezig als Klantenservice Medewerker?

  • Als klantenservice medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor onze consumenten en partners, jij schakelt snel en kan je goed inleven
  • Zowel telefonisch, per mail, app en chat sta je hen te woord voor diversiteit aan verzoeken, hulp en inhoudelijke vragen
  • Diverse ondersteunende backoffice werkzaamheden behoren ook tot jouw takenpakket dus jouw werkdag is nooit saai!
  • Je krijgt de ruimte om écht service te verlenen, je hoeft niks te verkopen
  • Zorgen voor een zo hoog mogelijke score op recensie-platform Trustpilot (wij zijn erg trots op deze 9+)
  • We werken niet met belscripts, dus jij kunt (binnen de richtlijnen) de gesprekken een persoonlijke, eigen twist geven. Je krijgt daarmee de mogelijkheid om klanten service te bieden op jouw manier!

Vereisten

Wat vinden wij belangrijk?

  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift

  • Een flexibele en behulpzame instelling

  • Ervaring als klantenservice medewerker of ervaring binnen een kantoor omgeving in een administratieve functie is een pre 

  • Een beschikbaarheid van minimaal 12 uur per week en maximaal 40 uur per week (wij hebben ruime openingstijden en dus ook veel mogelijkheden qua rooster. Zowel als bijbaan, parttime of fulltime)

  • Je komt werken op ons hoofdkantoor in ‘s Hertogenbosch, gedeeltelijk thuiswerk is mogelijk in overleg

  • Samen met je collega’s wil jij vol enthousiasme deel uitmaken van onze Social Deal Family als customer service medewerker!

Wat krijg je van ons?

  • Een salaris van € 2.450,- t/m € 2.800,- bruto per maand o.b.v. 40 uur wanneer je 21 jaar of ouder bent (en afhankelijk van ervaring)

  • 8% vakantietoeslag, flexibele vakantiedagen, reiskostenvergoeding, pensioenopbouw

  • Wij werken met een jaarlijkse gesprekscyclus waarbij we kijken naar jouw persoonlijke ontwikkeling en groei! En die groeidoelstellingen, die maak je hier zelf middels jouw Social Growth ontwikkelplan

  • Werktijden in overleg: zo kan je komen werken na je college of ben je op tijd klaar om je kinderen op te halen van school

  • De mogelijkheid om (gedeeltelijk) thuis te werken

  • Een arbeidsovereenkomst bij een van de snelst groeiende internetbedrijven van Nederland. Wist je dat Social Deal 2 keer op rij is uitgeroepen tot Beste Werkgever door Indeed?

  • Een uitgebreid inwerktraject, nuttige trainingen en coachingsmomenten

  • Gratis vers fruit, gezamenlijke lunch verzorgd door een topcateraar, een heerlijk zonnig dakterras en gratis gebruik van onze gym

  • 10% korting op alle Social Deals

  • Gezellige borrels, fantastische evenementen en de gezelligste teamuitjes om jouw team nog beter te leren kennen

  • Gratis de allertofste Deals, speciaal voor medewerkers; van sportlessen tot coaching en van massages tot proeverijen. Alles met de focus op teambuilding, persoonlijke ontwikkeling en natuurlijk ontspanning

  • Een werkplek die aan al je verwachtingen voldoet in een schitterend kantoor op een toplocatie in ’s-Hertogenbosch, direct achter het Centraal Station

Nieuwsgierig hoe een dag als Sales Support Medewerker bij Social Deal eruit ziet? Bekijk de video hieronder en krijg een kijkje achter de schermen bij de afdeling Sales Support


Klinkt dit voor jou als muziek in de oren? Mooi! Stuur dan een e-mail inclusief CV, motivatie en foto naar jobs@socialdeal.nl óf klik HIER om direct te solliciteren als klantenservice medewerker!

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar
Op locatie
  • 's-Hertogenbosch
€ 2.450 - € 2.800 per maand
Klantenservice
Vragen? Stuur ons een appje