Overslaan naar content

Coach Klantenservice

Geef jij ons klantenserviceteam dat extra zetje om de service nog beter te maken?

Functieomschrijving

Waar houd je je zoal mee bezig als Coach Klantenservice?

  • Monitoren en evalueren van telefoongesprekken, e-mails en WhatsApp berichten van collega’s
  • 1-op-1 coaching voor persoonlijke ontwikkelpunten
  • Voeren van coachgesprekken om de service naar een hoger niveau te tillen
  • Inwerken van nieuwe collega’s
  • Vertalen van veranderingen en procesverbeteringen in bijv. inwerktrajecten, workshops en trainingen
  • Je bent een direct aanspreekpunt en hebt een ondersteunende rol naar medewerkers op de klantenservice

Het klantenservice-team bestaat uit zo’n 130 enthousiaste collega’s, waarbij we een mooie balans hebben van vaste krachten en studenten. Service is waar het bij ons om draait! Samen met twee andere coaches ben je verantwoordelijk voor het begeleiden en ontwikkelen van ons team klantenservice. Je speelt een belangrijke rol in het verbeteren van prestaties en vaardigheden van medewerkers, om ervoor te zorgen dat de kwaliteit wordt gewaarborgd. Je hebt van nature een positieve instelling en weet op een constructieve manier feedback te geven aan je teamleden.

Vereisten

Wat vinden wij belangrijk?

  • Jij gaat met plezier naar je werk!
  • Jij hebt minimaal 1 jaar werkervaring in een coachende rol, met voorkeur in een klantenservice-omgeving
  • Je bent in staat om effectief te communiceren met teamleden, mede-coaches en teamleiders
  • Je bent bekwaam in het coachen van teamleden en het bevorderen van hun persoonlijke groei
  • Je bent resultaatgericht en in staat snel beslissingen te nemen, ook onder druk
  • Je bent begripvol en ondersteunend naar de teamleden
  • Je hebt een kritische blik en bent in staat om onderbouwde feedback te geven
  • Je bent vaardig in het opstellen van coaching formats (met gebruik van Excel of Google Docs)
  • Je behandelt vertrouwelijke informatie met zorgvuldigheid en discretie binnen je rol als coach

Wat krijg je van ons?

  • Een mooi salaris dat past bij jouw werkervaring
  • 8% vakantiegeld, reiskostenvergoeding en pensioenopbouw
  • 25 betaalde vakantiedagen en de mogelijkheid om 25 vakantiedagen onbetaald op te nemen (o.b.v. fulltime)
  • Een arbeidsovereenkomst voor 32 tot 40 uur per week bij een van de snelst groeiende internetbedrijven van Nederland. Wist je dat Social Deal twee keer op een rij is uitgeroepen tot Beste Werkgever door Indeed?
  • Gezamenlijke lunch verzorgd door een topcateraar, gratis gebruik van onze gym, een gameroom voor de nodige ontspanning en vrijdagmiddagborrels aan onze eigen bar of op ons dakterras!
  • 10% korting op alle Social Deals
  • Legendarische feesten, unieke evenementen, teamuitjes en gezellige borrels
  • Gratis de allertofste deals, speciaal voor medewerkers: van sportlessen tot proeverijen en van massages tot workshops. Alles met de focus op teambuilding, persoonlijke ontwikkeling en natuurlijk ontspanning
  • Een werkplek die aan al je verwachtingen voldoet in een schitterend kantoor op een toplocatie in ’s-Hertogenbosch, direct achter het centraal station
  • Binnen vijf werkdagen krijg je van ons een reactie! Heb je nog vragen? Bel of app dan met onze recruiters Sanne of Lotte via 088-2050508


Klinkt deze functie als Coach Klantenservice voor jou als muziek in de oren? Mooi! Stuur dan een e-mail inclusief CV, motivatie en foto naar jobs@socialdeal.nl óf klik HIER om direct te solliciteren!

Op locatie
  • 's-Hertogenbosch
Klantenservice

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar
Op locatie
  • 's-Hertogenbosch
Klantenservice
Vragen? Stuur ons een appje