Teamleider Klantenservice
Al 2 jaar op een rij beste werkgever van Nederland!
Werkplezier: samen met jouw team zorg jij ervoor dat iedere klant en Social Deal-partner ophangt met een glimlach :) Verantwoordelijkheid: met jouw coördinerende/aansturende skills zorg jij ervoor dat alles op rolletjes loopt! In hartje 's-Hertogenbosch: je komt te werken in een prachtig kantoor voorzien van een gym, eigen bar, dakterras, zit-sta-bureaus en nog veel meer!
Wat ga je doen?
Coördineren van de werkzaamheden van jouw team(telefoon, mail, chat, Social Media, recensies, nieuwsbrieven, etc.) en aan/bijsturen waar nodig
Fungeren als aanspreekpunt en verbinder op de afdeling klantenservice
Samen met de afdeling zorg dragen voor een wachttijd onder de 15 seconden
Het uitmuntende cijfer van een 9,2 op Trustpilot behouden en uiteraard nog hoger krijgen
Coachen en begeleiden van medewerkers om de kwaliteit te verbeteren
Ondersteuning bieden aan je team waar nodig. Topdrukte? Dan spring je bij!
Voeren van voortgangsgesprekken
Procesverbeteringen doorvoeren
KPI’s monitoren, afdeling cijfers analyseren en hierop inspelen
Je bent een sparringpartner voor de Klantenservice Manager.
Jij maakt onderdeel uit van het leidinggevend team van de afdeling Klantenservice. Samen met 3 andere teamleiders, een Junior Manager en de Klantenservice Manager stuur jij de grootste afdeling van Social Deal aan. Het klantenservice team bestaat inmiddels uit zo’n 120 enthousiaste collega’s waarin we een mooie balans hebben van vaste krachten en studenten. Service is waar het bij ons om draait! En hier ligt ook de nadruk op als het gaat om de aansturing en begeleiding van het team.
Als teamleider Klantenservice bij Social Deal is een klant en mensgerichte aanpak jouw kracht! Jij denkt verder dan de standaard procedures en weet elke medewerker op de juiste plek te zetten. Kortom; jij zorgt ervoor dat alle kwaliteiten optimaal benut worden!
Wat verwachten wij van jou?
Meer weten?
Een dag als Teamleider Klantenservice bij Social Deal:
Je start je dag met een lekkere kop koffie of thee en start je computer op. Je bekijkt de cijfers van het afgelopen weekend en gaat kijken of hier bijzonderheden in te zien zijn waar je mee aan de slag kan. Je hebt vandaag een drukke dag! In de ochtend heb je voortgangsgesprekken staan met collega's uit jouw team en in de middag ga je in overleg met de andere teamleiders en de Manager van de afdeling. Aan het einde van de dag staan er twee sollicitaties voor de afdeling Klantenservice op de planning die je samen met een collega van HR doet.
Tussendoor ben je ook nog bezig met het optimaliseren van diverse werkprocessen. Jij hoeft je niet te vervelen! Dit wordt weer een mooie en zinvolle week :)
Klinkt deze functie als Teamleider Klantenservice voor jou als muziek in de oren? Mooi! Stuur dan een e-mail inclusief CV, motivatie en foto naar jobs@socialdeal.nl óf klik HIER om direct te solliciteren!
Binnen vijf werkdagen krijg je van ons een reactie! Heb je nog vragen? Bel of app dan met onze Recruiters Eva of Sanne via 088 - 205 05 08.