Teamleider Klantenservice

Omschrijving

Teamleider Klantenservice 

Al 2 jaar op een rij beste werkgever van Nederland!
Werkplezier: samen met jouw team zorg jij ervoor dat iedere klant en Social Deal-partner ophangt met een glimlach :) Verantwoordelijkheid: met jouw coördinerende/aansturende skills zorg jij ervoor dat alles op rolletjes loopt! In hartje 's-Hertogenbosch: je komt te werken in een prachtig kantoor voorzien van een gym, eigen bar, dakterras, zit-sta-bureaus en nog veel meer! 

Wat ga je doen?

  • Coördineren van de werkzaamheden van jouw team(telefoon, mail, chat, Social Media, recensies, nieuwsbrieven, etc.) en aan/bijsturen waar nodig

  • Fungeren als aanspreekpunt en verbinder op de afdeling klantenservice

  • Samen met de afdeling zorg dragen voor een wachttijd onder de 15 seconden

  • Het uitmuntende cijfer van een 9,2 op Trustpilot behouden en uiteraard nog hoger krijgen

  • Coachen en begeleiden van medewerkers om de kwaliteit te verbeteren

  • Ondersteuning bieden aan je team waar nodig. Topdrukte? Dan spring je bij!

  • Voeren van voortgangsgesprekken

  • Procesverbeteringen doorvoeren

  • KPI’s monitoren, afdeling cijfers analyseren en hierop inspelen

  • Je bent een sparringpartner voor de Klantenservice Manager.

Jij maakt onderdeel uit van het leidinggevend team van de afdeling Klantenservice. Samen met 3 andere teamleiders, een Junior Manager en de Klantenservice Manager stuur jij de grootste afdeling van Social Deal aan. Het klantenservice team bestaat inmiddels uit zo’n 120 enthousiaste collega’s waarin we een mooie balans hebben van vaste krachten en studenten. Service is waar het bij ons om draait! En hier ligt ook de nadruk op als het gaat om de aansturing en begeleiding van het team.
Als teamleider Klantenservice bij Social Deal is een klant en mensgerichte aanpak jouw kracht! Jij denkt verder dan de standaard procedures en weet elke medewerker op de juiste plek te zetten. Kortom; jij zorgt ervoor dat alle kwaliteiten optimaal benut worden!

Vereisten

Wat verwachten wij van jou?

  • Dat jij met plezier naar je werk gaat!
  • Dat jij minimaal 1 jaar werkervaring hebt in een coördinerende/aansturende functie (bij voorkeur binnen een Klantenservice omgeving)
  • Jij bent toe aan die tweede of derde stap in je carrière en hebt de ervaring om ons team nog beter te maken en naar een hoger niveau te tillen
  • Empathisch vermogen en sterke communicatieve vaardigheden
  • Jij bent analytisch sterk! Het duiken in cijfers en hier conclusies en plannen aan verbinden is jouw ding 😊
  • Je raakt niet in paniek als het druk is
  • Groot verantwoordelijkheidsgevoel, initiatiefrijk, flexibel en oplossingsgericht

Wat krijg je van ons?
  • Een salaris passend bij jouw werkervaring, 8% vakantiegeld, reiskostenvergoeding, pensioenopbouw, 25 vakantiedagen en de mogelijkheid om extra dagen bij te kopen
  • Een arbeidsovereenkomst bij een van de snelst groeiende internetbedrijven van Nederland. Wist je dat Social Deal 2 keer op een rij is uitgeroepen tot Beste Werkgever door Indeed?
  • Gezamenlijke lunch verzorgd door een topcateraar, gratis gebruik van onze gym, een gameroom voor de nodige ontspanning en vrijdagmiddagborrels aan onze eigen bar of op ons dakterras!
  • 10% korting op alle Social Deals
  • Legendarische feesten, unieke evenementen, teamuitjes en gezellige borrels
  • Gratis de allertofste Deals, speciaal voor medewerkers; van sportlessen tot proeverijen en van massages tot workshops. Alles met de focus op teambuilding, persoonlijke ontwikkeling en natuurlijk ontspanning
  • Een werkplek die aan al je verwachtingen voldoet in een gloednieuw kantoor op een toplocatie in ’s-Hertogenbosch, direct achter het Centraal Station.


Meer weten?

Een dag als Teamleider Klantenservice bij Social Deal:

Je start je dag met een lekkere kop koffie of thee en start je computer op. Je bekijkt de cijfers van het afgelopen weekend en gaat kijken of hier bijzonderheden in te zien zijn waar je mee aan de slag kan. Je hebt vandaag een drukke dag! In de ochtend heb je voortgangsgesprekken staan met collega's uit jouw team en in de middag ga je in overleg met de andere teamleiders en de Manager van de afdeling. Aan het einde van de dag staan er twee sollicitaties voor de afdeling Klantenservice op de planning die je samen met een collega van HR doet. 
Tussendoor ben je ook nog bezig met het optimaliseren van diverse werkprocessen. Jij hoeft je niet te vervelen! Dit wordt weer een mooie en zinvolle week :) 

Klinkt deze functie als Teamleider Klantenservice voor jou als muziek in de oren? Mooi! Stuur dan een e-mail inclusief CV, motivatie en foto naar jobs@socialdeal.nl óf klik HIER om direct te solliciteren!

Binnen vijf werkdagen krijg je van ons een reactie! Heb je nog vragen? Bel of app dan met onze Recruiters Eva of Sanne via 088 - 205 05 08.

Benieuwd wat voor video's jij mag gaan maken?

Neem eens een kijkje

Bevalt dit je wel?

Solliciteer dan snel!

Vragen? Stuur ons een appje