Stage MBO Communicatie (Customer Service)

Omschrijving


Stage lopen op de Customer Service afdeling bij Social Deal!

Al 2 jaar op een rij beste werkgever van Nederland!

Ben jij op zoek naar een stageplek voor de periode vanaf Augustus 2023? Wij hebben meerdere stageplekken beschikbaar op onze Klantenservice afdeling. Je kunt nu al solliciteren op deze stagevacature! 

Werkplezier: Werken en leren is perfect met plezier te combineren, óók op je stageplek! Daarom hebben wij een gameroom, gym, bar, borrels en meer. Toplocatie: Gloednieuw kantoor direct achter het Centraal Station in Den Bosch, ideaal! Social Deal Family: Een jong en gezellig bedrijf met een informele ‘wij’-sfeer. Jij voelt je in no time thuis!


Waar houd je je zoal nog meer mee bezig als Stagiair(e) Communicatie bij Social Deal?

  • Bellen, mailen, appen, chatten, Facebooken, kortom: alle schriftelijke en telefonische communicatie met onze klanten

  • Je bent de contactpersoon tussen onze consument, Social Deal en haar partners

  • Onze klanten staan op nummer één. Alle 7 miljoen klanten. Dus jouw grootste prioriteit is onze klanten blij maken

  • Correcte afhandeling van elk contact via de telefoon, mail, chat of social media

  • Zorgdragen voor een gemiddelde wachttijd van maximaal 13 seconden

  • Opstellen van interne nieuwsbrieven


Wat vinden wij belangrijk?

  • Dat jij met plezier naar je stage gaat!

  • Volledige beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift

  • Een MBO werk- en denkniveau

  • Klantgerichtheid

  • Goede communicatieve vaardigheden

  • Probleemoplossend vermogen

  • Ervaring met telefonisch klantcontact is handig voor deze functie maar geen vereiste

  • Dat je je van nature kunt inleven in andere mensen

  • Dat jij met je collega's vol enthousiasme een ambassadeur van Social Deal bent


Een dag als stagiair(e) Communicatie bij Social deal:

Het is 09.00 uur en de eerste telefoontjes zijn al binnengekomen. Vanochtend is er een kortingscode uitgegaan en voor sommige consumenten is het niet geheel duidelijk hoe deze verzilverd moet worden. Na het volgen van het stappenplan zorg je ervoor dat de consument weet wat hij moet doen waardoor hij met een positief gevoel ophangt. Weer iemand goed geholpen! Elke partner en consument staat bij Social Deal centraal en jij zorgt er elke keer weer voor dat zij direct op de hoogte zijn van veranderingen of aanpassingen. Geen klant hangt op zonder glimlach, dat is jouw motto. En die van ons!

Vereisten

Sooo, da's een goede deal
dit staat jou te wachten:

  • Uitstekende stagevergoeding + 10% korting op alle Social Deals

  • Jong en dynamisch team 

  • Een dynamische werkomgeving, waarbinnen we ruimte geven voor zowel persoonlijke als professionele groei en doorgroeimogelijkheden voor de toekomst

  • Gratis gezamenlijke lunch klaargemaakt door topcateraar Hutten

  • Massages tijdens werktijd en legendarische borrels!

  • Gloednieuw kantoor met bar, gym, gameroom, dakterras, zit-sta-bureaus en meer op een toplocatie in ’s-Hertogenbosch, direct achter het Centraal Station

  • Professionele stagebegeleiding

  • Wist je dat Social Deal al 2 keer is uitgeroepen (door Indeed) tot Beste Werkgever? Jij kunt nu zelf ervaren waarom!





Anouk Schuurmans (mbo Marketing & Communicatie) over deze stage: 
"Op de afdeling klantenservice heb ik dagelijks contact met consumenten en partners. Die melden zich met een probleem en dan is het aan jou de taak om dat zo goed mogelijk op te lossen. Dit doe je telefonisch, maar ook via de mail of WhatsApp. Er heerst een gezellige werksfeer en er werken ook veel jonge mensen. De dagen vliegen voorbij!"


Denk jij dat jij de persoon bent die wij zoeken? Mooi! Stuur dan een e-mail inclusief CV, motivatie en foto naar jobs@socialdeal.nl óf klik HIER om direct te solliciteren. Heb je eerst nog wat vragen? Neem dan contact op met onze Recruiter Kim of Sanne.

☎️ Bel of app naar 088-2050508
✉️ jobs@socialdeal.nl


Zij gingen je voor!


Benieuwd wat voor video's jij mag gaan maken?

Neem eens een kijkje

Bevalt dit je wel?

Solliciteer dan snel!

Vragen? Stuur ons een appje