Klantenservice Medewerker Franstalig (24-40 uur)

Omschrijving

Medewerker Klantenservice Franstalig

Al 2 jaar op een rij beste werkgever van Nederland!

Als onze Franstalige consumenten en partners jou aan de telefoon hebben gehad, zijn ze nóg tevredener en nóg happier met Social Deal dan ze al waren. En laten we eerlijk zijn, zelfs bij de leukste bedrijven gaat er wel eens iets verkeerd, dus het kan zomaar zijn dat je een ontevreden klant aan de telefoon krijgt. Voor jou is dit hét moment om je kwaliteiten in te zetten; van een ontevreden consument weet jij met jouw positieve benadering binnen no time een nieuwe ambassadeur van Social Deal te maken. Geen klant hangt op zonder glimlach, dat is jouw motto. En die van ons!

Wat ga je doen?

  • Bellen, mailen, appen en chatten met onze klanten, door de afwisselende taken vliegt de werkdag voorbij. Écht Klantenservice werkzaamheden en geen verkoop!
  • Contact met zowel onze partners als klanten, jij schakelt snel en kan je goed inleven
  • Zorgen voor een zo hoog mogelijke score op Trustpilot (nee, een 9+ is ons nog niet hoog genoeg)
  • We werken niet met belscripts, dus jij kunt (binnen de richtlijnen) de gesprekken een eigen twist geven

Wat krijg je van ons?

  • Marktconform salaris, 8% vakantiegeld, reiskostenvergoeding en pensioenopbouw

  • Flexibele vakantiedagen in overleg met je collega’s

  • 10% korting op alle Social Deals

  • Legendarische borrels, lunchmogelijkheden, sportschool op kantoor, massages tijdens werktijd en een ongekend goede werksfeer (Beste Werkgever van 2018 én 2019, uitgeroepen door Indeed)

  • De mogelijkheid tot een flexibel werkschema, we houden rekening met jouw voorkeuren

Vereisten

Wat verwachten wij van jou?

  • Dat jij met plezier naar je werk gaat!

  • Goede beheersing van de Franse taal in woord en geschrift (voorkeur voor een native speaker)

  • Dat jij minimaal 24 uur per week beschikbaar bent

  • Dat je je van nature kunt inleven in andere mensen

  • Een flexibele instelling

  • Dat jij met je collega’s vol enthousiasme een ambassadeur van Social Deal bent

Meer weten?

Een dag op de afdeling Klantenservice van Social Deal

Je start je dag met een lekkere kop koffie of thee en zit op tijd achter je bureau voordat de lijnen opengaan. Je wordt gelijk gebeld door een klant die zijn voucher niet kan vinden. Deze klant kun jij gelukkig snel geruststellen. Je ziet een mail binnenkomen van een partner die niet kan inloggen. Die bel je direct even op, want dan is hij nog sneller geholpen. Met een aantal collega’s ga je lekker lunchen op het dakterras, wat vliegt de dag toch voorbij. Vanmiddag moet je nog een aantal klanten terugbellen en e-mails beantwoorden. Je sluit de dag voldaan af, want iedereen was weer happy met jouw oplossingen. Na werk ga je nog lekker even sporten in de sportschool of een borreltje doen met collega’s aan de bar van Social Deal.


Klinkt dit voor jou als muziek in de oren? Mooi! Stuur dan een e-mail inclusief CV, motivatie en foto naar jobs@socialdeal.nl óf klik HIER om direct te solliciteren!

Binnen vijf werkdagen krijg je van ons een reactie! Heb je nog vragen?Bel of app dan met onze Recruiters Eva of Sanne via 088-2050508.


Benieuwd wat voor video's jij mag gaan maken?

Neem eens een kijkje

Bevalt dit je wel?

Solliciteer dan snel!

Vragen? Stuur ons een appje