Klantenservice Medewerker
Functieomschrijving
Waar houd je je zoal mee bezig als Klantenservice Medewerker
- Als klantenservice medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor onze consumenten en partners, jij schakelt snel en kan je goed inleven
- Zowel telefonisch, per mail, app en chat sta je hen te woord voor diversiteit aan verzoeken, hulp en inhoudelijke vragen
- Diverse ondersteunende backoffice werkzaamheden behoren ook tot jouw takenpakket dus jouw werkdag is nooit saai!
- Je krijgt de ruimte om écht service te verlenen, je hoeft niks te verkopen
- Zorgen voor een zo hoog mogelijke score op recensie-platform Trustpilot (wij zijn erg trots op deze 9+)
- We werken niet met belscripts, dus jij kunt (binnen de richtlijnen) de gesprekken een persoonlijke, eigen twist geven. Je krijgt daarmee de mogelijkheid om klanten service te bieden op jouw manier!
Vereisten
Wat vinden wij belangrijk?
Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
Een flexibele en behulpzame instelling
Een beschikbaarheid van minimaal 12 uur per week en maximaal 40 uur per week (wij hebben ruime openingstijden en dus ook veel mogelijkheden qua rooster. Zowel als bijbaan, parttime of fulltime)
Je komt werken op ons hoofdkantoor in ‘s Hertogenbosch, gedeeltelijk thuiswerk is mogelijk in overleg
Samen met je collega’s wil jij vol enthousiasme deel uitmaken van onze Social Deal Family als customer service medewerker!
Wat krijg je van ons?
Een salaris van € 2.400,- t/m € 2.800,- bruto per maand o.b.v. 40 uur wanneer je 21 jaar of ouder bent (en afhankelijk van ervaring)
8% vakantietoeslag, flexibele vakantiedagen, reiskostenvergoeding, pensioenopbouw
Bepaal zelf wanneer je werkt: zo kan je komen werken na je college of ben je op tijd klaar om je kinderen op te halen van school
De mogelijkheid om (gedeeltelijk) thuis te werken
Een arbeidsovereenkomst bij een van de snelst groeiende internetbedrijven van Nederland. Wist je dat Social Deal 2 keer op rij is uitgeroepen tot Beste Werkgever door Indeed?
Een uitgebreid inwerktraject, nuttige trainingen en coachingsmomenten
Gratis vers fruit, gezamenlijke lunch verzorgd door een topcateraar, een heerlijk zonnig dakterras en gratis gebruik van onze gym
10% korting op alle Social Deals
Gezellige borrels, fantastische evenementen en de gezelligste teamuitjes om jouw team nog beter te leren kennen
Gratis de allertofste Deals, speciaal voor medewerkers; van sportlessen tot coaching en van massages tot proeverijen. Alles met de focus op teambuilding, persoonlijke ontwikkeling en natuurlijk ontspanning
Een werkplek die aan al je verwachtingen voldoet in een schitterend kantoor op een toplocatie in ’s-Hertogenbosch, direct achter het Centraal Station
Een dag op de afdeling Klantenservice van Social Deal
Je start je dag met een lekkere kop koffie of thee en zit op tijd achter je bureau om jouw lijn open te gooien. Als klantenservice medewerker wordt je gelijk gebeld door een klant die hulp nodig heeft bij het maken van een reservering. Deze klant kun jij gelukkig snel helpen. Je ziet een mail binnenkomen van een partner met een complexe vraag. Die bel je direct even op, want dan is hij nog sneller geholpen. Kom je er zelf niet uit? Dan schakel je direct met jouw collega’s zodat ook deze partner weer goed geholpen is. Met een aantal collega’s ga je daarna lekker lunchen of even pauzeren op het dakterras. Wat vliegt de dag toch voorbij. Vanmiddag moet je nog een aantal e-mails en appjes beantwoorden. Je eindigt de dag met het verwerken van de bestellijsten en zet de nieuwsbrieven nog even aan. Je sluit de dag voldaan af, want iedereen was weer happy met jouw oplossingen. Na je werk ga je nog lekker even genieten van de rust op het dakterras of een borreltje doen met collega’s aan de bar van Social Deal.
Klinkt dit voor jou als muziek in de oren? Mooi! Stuur dan een e-mail inclusief CV, motivatie en foto naar jobs@socialdeal.nl óf klik HIER om direct te solliciteren als klantenservice medewerker!
- 's-Hertogenbosch
of
- 's-Hertogenbosch
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!