Stage MBO Communicatie (Customer Service)

Ihre Aufgaben

Stage MBO Communicatie (Customer Service)
Al 2 jaar op een rij beste werkgever van Nederland!


Ben jij op zoek naar een stageplek? Wij hebben meerdere stageplekken beschikbaar op onze klantenservice afdeling. 

Werkplezier: Werken en leren is perfect met plezier te combineren, óók op je stageplek! Daarom hebben wij een gameroom, gym, bar, borrels en meer. Toplocatie: Gloednieuw kantoor direct achter het Centraal Station in Den Bosch, ideaal! Social Deal Family: Een jong en gezellig bedrijf met een informele ‘wij’-sfeer. Jij voelt je in no time thuis!

Sooo, da's een goede deal
Dit staat jou nog meer te wachten:

  • Stagevergoeding van € 600,- bruto per maand op basis van 40 uur

  • 10% korting op alle Social Deals

  • Eigen inbreng en verantwoordelijkheid, met ruimte voor zowel persoonlijke als professionele groei

  • Mogelijkheid om bij ons te blijven werken na het afronden van de stageperiode 

  • Gratis gezamenlijke lunch klaargemaakt door een topcateraar

  • Gloednieuw kantoor met bar, gym, gameroom, dakterras, zit-sta-bureaus en meer op een toplocatie in ’s-Hertogenbosch, direct achter het Centraal Station

  • Legendarische feesten, unieke evenementen, teamuitjes en gezellige borrels

  • Gratis de allertofste Deals, speciaal voor al onze medewerkers; van sportlessen tot proeverijen en van massages tot workshops. Alles met de focus op teambuilding, persoonlijke ontwikkeling en natuurlijk ontspanning

  • Wist je dat Social Deal al 2 keer is uitgeroepen (door Indeed) tot Beste Werkgever en dit jaar is genomineerd voor beste stagebedrijf van het jaar? Jij kunt nu zelf ervaren waarom


Waar houd je je zoal mee bezig als Stagiair(e) Communicatie bij Social Deal?

  • Bellen, mailen, appen, chatten, sociale media, kortom: alle schriftelijke en telefonische communicatie met onze klanten

  • Je bent de contactpersoon tussen onze consument, Social Deal en haar partners

  • Onze consumenten staan op nummer één. Alle 7 miljoen klanten. Dus jouw grootste prioriteit is onze klanten blij maken

  • Correcte afhandeling van elk contact via de telefoon, mail, chat of social media

  • Zorgdragen voor een gemiddelde wachttijd van maximaal 15 seconden

  • Opstellen van interne nieuwsbrieven


Wat vinden wij belangrijk?

  • Dat jij met plezier naar je stage gaat!

  • Dat jij opzoek bent naar uitdaging en jezelf wil ontwikkelen tijdens je stage 

  • Volledige beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift

  • Een MBO werk- en denkniveau

  • Klantgerichtheid

  • Goede communicatieve vaardigheden

  • Probleemoplossend vermogen

  • Ervaring met telefonisch klantcontact is handig voor deze functie maar geen vereiste

  • Dat je je van nature kunt inleven in andere mensen

  • Dat jij met je collega's vol enthousiasme een ambassadeur van Social Deal bent


Een dag als stagiair(e) Communicatie bij Social deal:

Het is 09.00 uur en de eerste telefoontjes zijn al binnengekomen. Vanochtend is er een kortingscode uitgegaan en voor sommige consumenten is het niet geheel duidelijk hoe deze verzilverd moet worden. Na het volgen van het stappenplan zorg je ervoor dat de consument weet wat hij moet doen waardoor hij met een positief gevoel ophangt. Weer iemand goed geholpen! Elke partner en consument staat bij Social Deal centraal en jij zorgt er elke keer weer voor dat zij direct op de hoogte zijn van veranderingen of aanpassingen. Geen klant hangt op zonder glimlach, dat is jouw motto. En die van ons!

Ihr Profil


Enthousiast?

Zie jij een fijne en leerzame stage hier wel zitten? Mooi! Stuur dan een e-mail inclusief CV, motivatie en foto naar jobs@socialdeal.nl of klik HIER.

Twijfel jij of dit de juiste stage voor je is of wil jij meer weten over hoe het is om hier stage te lopen? Onze recruiters Sandy en Sanne weten alle ins en outs van Social Deal. Met een berichtje of telefoontje heb jij in no time antwoord!

☎️ Bel of app naar 088-2050508
✉️ jobs@socialdeal.nl


Hafsa Alaflous (mbo Mediaredactiemedewerker) over deze stage: "Op de afdeling klantenservice krijgen wij allerlei telefoontjes met verschillende vragen en consumenten, de een kan anders reageren dan de ander. Je leert op de klantenservice hoe je met dit soort vragen en mensen omgaat, ikzelf heb gekozen voor deze afdeling, omdat ik mijn communicatieve vaardigheden wat wilde versterken. Tot nu toe merk ik zelf een groot verschil en is mijn communicatie erg verbeterd. Een kantoorbaantje kan saai klinken, maar gelukkig is dit zeker niet het geval en werken er hele leuke mensen op deze afdeling waar je altijd even een praatje kunt maken!"


Onze toppers die momenteel stage lopen bij Social Deal:


Benieuwd wat voor video's jij mag gaan maken?

Neem eens een kijkje

Bevalt dit je wel?

Solliciteer dan snel!

Vragen? Stuur ons een appje