Personal Assistant / Directieassistent (m/v)

Ihre Aufgaben

Personal Assistant / Directieassistent (m/v)

Organisatorisch:
 jij bent een echte regelaar, snapt en weet wat er gedaan moet worden en beschikt over een hoge mate van professionaliteit en flexibiliteit. Zelfstandig: als rechterhand van de eigenaren van Social Deal ben je in staat om zelf beslissingen te nemen. Je denkt mee en altijd twee stappen vooruit! Hartje 's-Hertogenbosch: Je komt te werken in een prachtig, centraal gelegen kantoor voorzien van een eigen bar, dakterras, zit-sta-bureaus, gym en meer :)

Aan één woord heb jij genoeg, je staat stevig in je schoenen en denkt in oplossingen in plaats van problemen. Jij weet precies hoe de verhoudingen binnen de organisatie zijn en handelt hier ook naar. Van het maken en analyseren van rapportages tot het mede organiseren van bedrijfsevent. Je kunt en doet het allemaal. Kortom, jij bent onmisbaar voor de eigenaren van Social Deal: Bart en Rens!


Wat ga je doen?

  • Als geduldige maar soms strenge portier treed jij op voor alle vragen en verzoeken (zowel intern als extern)

  • Jij anticipeert op de behoeften van Bart en Rens en ontzorgt hen. Daarnaast fungeer je als sparringpartner op diverse fronten.

  • Je neemt deel in verschillende projectgroepen en bent hierin een belangrijke schakel richting Bart ,Rens en MT.

  • De controle van stukken, contracten, business cases en het maken van rapportages

  • Je organiseert vergaderingen, bijeenkomsten en events, en notuleert waar nodig. Je bereidt de vergaderingen uitgebreid voor en achteraf attendeer jij de collega’s op de gegeven actiepunten (indien nodig ;))

  • Je bent organisatiesensitief en een expert in multitasking. Je weet effectief te communiceren met zowel Bart en Rens, het MT als de rest van de organisatie

  • Beheren van agenda’s, voeren van administratie, bewaken van deadlines en signaleren of afspraken en/of procedures opgevolgd moeten worden

  • Je hebt een interessant netwerk binnen de regio en weet dit in te zetten wanneer nodig


Bart en Rens kunnen aan jou dus alles met een gerust hart overlaten. Wanneer zij aanwezig zijn ben jij hun rechterhand, maar ook wanneer zij buiten de deur zijn zorg je ervoor dat alles vlekkeloos verloopt. Jij ontzorgt en ondersteunt hen namelijk op diverse vlakken! Je hebt een proactieve werkhouding en vindt het leuk om dagelijks in contact te staan met verschillende partijen. Daarnaast ben je communicatief sterk, stressbestendig en heb je een professionele, integere werkhouding die een grote meerwaarde aan onze ambitie kan leveren!


Wat vinden wij belangrijk?

  • Dat jij met plezier naar je werk gaat!

  • Een afgeronde opleiding op bachelor niveau of je hebt dit niveau verkregen door aantoonbare werkervaring

  • Dat jij minimaal 5 jaar ervaring hebt in een soortgelijke functie (binnen een commerciële organisatie), waarvan minstens 2 jaar op directie- en/of managementniveau (Directie Secretaresse, Personal Assistant, Management Assistant etc)

  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, overige talen zijn een pré

  • Representatieve, professionele houding en uitstraling

  • Dat je de hoofd van bijzaken weet te onderscheiden en de juiste prioriteiten in jouw werkzaamheden stelt

  • Dat je integer bent en discreet omgaat met vertrouwelijke informatie

  • Dat je communicatief sterk, empathisch en servicegericht bent

  • Dat je hectische situaties de baas bent en snel/adequaat kan handelen in zowel lopende als ad hoc zaken

Ihr Profil

Wat krijg je van ons?

  • Een salaris passend bij jouw werkervaring, 8% vakantiegeld, reiskostenvergoeding, pensioenopbouw, 25 vakantiedagen en de mogelijkheid om extra dagen bij te kopen

  • Een arbeidsovereenkomst bij de Beste Werkgever van 2018 én 2019 (uitgeroepen door Indeed) en één van de snelst groeiende internetbedrijven van Nederland

  • Een uitdagende baan voor 40 uur (32 uur is bespreekbaar)

  • Mogelijkheid tot gezamenlijke lunch klaargemaakt door een topcateraar, een sportschool, massages tijdens werktijd, een gameroom voor de nodige ontspanning en vrijdagmiddagborrels met biertjes in onze eigen bar of op ons dakterras

  • 10% korting op alle Social Deals

  • Legendarische teamuitjes met de leukste collega's

  • Een werkplek die aan al je verwachtingen voldoet in een gloednieuw kantoor op een toplocatie in ’s-Hertogenbosch, direct achter het Centraal Station. Behalve met de auto ook met het OV zeer goed te bereiken


Denk jij dat jij de persoon bent die wij zoeken? Mooi! Stuur dan een e-mail inclusief CV, motivatie en foto naar jobs@socialdeal.nl óf klik HIER om direct te solliciteren!

Binnen vijf werkdagen krijg je van ons een reactie! Heb je nog vragen? Bel of app dan met onze Recruiters Eva of Sanne via 088-2050508.

Benieuwd wat voor video's jij mag gaan maken?

Neem eens een kijkje

Bevalt dit je wel?

Solliciteer dan snel!

Vragen? Stuur ons een appje