Medewerker Technical Support (Juniorfunctie)

Omschrijving


Het is 9.00 uur en de eerste consument heeft al contact opgenomen met de Klantenservice over een bug in de Social Deal-app. Deze melding wordt vanuit de Klantenservice doorgezet naar de afdeling Tech Support. Jij beoordeelt de melding en ziet al snel dat dit iets is wat opgelost moet worden door het Development team. Jij bent dé schakel tussen onder andere de Klantenservice en het Development team. Daarnaast ben je actief bezig met het testen van bestaande en nieuwe features binnen onze websites en apps. Je begeeft je als een spin in het web tussen allerlei partijen en samen dragen jullie er zorg voor dat alles goed werkt en blijft werken. Heerlijk, die afwisseling! Deze rol betreft een juniorfunctie dus wij staan ook open voor schoolverlaters. 


Waar houd jij je zoal mee bezig als Medewerker Technical Support?

  • Je bent dé schakel tussen onze consumenten, Social Deal, haar partners, de Klantenservice en het Development team; kortom onze spin in het web!
  • Het geven van terugkoppelingen aan je collega’s die jouw oplossingen communiceren naar onze partners en consumenten
  • Uitvoerig testen van alle opgeleverde software, die in-house wordt ontwikkeld (iOS & Android Apps, verschillende websites en CRM systeem)
  • Monitoren van belangrijke bedrijfsprocessen, zoals deliverability nieuwsbrieven, crash reports, verkoop- en bezoekersaantallen
  • Controleren of gemaakte producten overeenkomen met wensen stake-holders
  • Mede opstellen en onderhouden van technische kennisbank

Vereisten

Wat vinden wij belangrijk?

  • Dat jij met plezier naar je werk gaat!
  • Analytisch, secuur en probleemoplossend vermogen
  • Daarnaast heb je een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Dat je ICT minded bent, technische affiniteit hebt en de wil hebt om nieuwe dingen te leren
  • MBO werk- en denkniveau hebt
  • Dat je wanneer nodig buiten de vaste procedures om kan werken en snel kan schakelen
  • Dat jij met je collega’s vol enthousiasme een ambassadeur van Social Deal bent


Wat bieden wij jou?

  • Een salaris passend bij jouw werkervaring, 8% vakantiegeld, reiskostenvergoeding, pensioenopbouw, 25 vakantiedagen en de mogelijkheid om extra dagen bij te kopen
  • Een arbeidsovereenkomst bij de Beste Werkgever van 2018 (uitgeroepen door Indeed) en een van de snelst groeiende internetbedrijven van Nederland
  • Gezamenlijke lunch, tweewekelijkse massage, een koelkast vol verse sapjes en vrijdagmiddagborrels met (iets minder gezonde) biertjes van onze eigen tap op kantoor!
  • Work-hard-play-hard mentaliteit (cliché, maar wel echt waar)
  • 10% korting op alle Social Deals
  • Legendarische teamuitjes met de leukste collega's
  • Een dynamische werkomgeving, waarbinnen we ruimte geven voor zowel persoonlijke als professionele groei
  • Een werkplek die aan al je verwachtingen voldoet in een kantoor op toplocatie in ’s-Hertogenbosch, direct achter het Centraal Station

Denk jij dat jij de persoon bent die wij zoeken? Mooi! Stuur dan een e-mail inclusief CV, motivatie en foto. Binnen zeven werkdagen krijg je van ons een reactie! Heb je nog vragen? Bel met onze Recruiter Eva of Sanne via 088-2050508 of app naar 0652778511.