Medewerker Sales Support

Omschrijving



Het is kwart voor 9 ’s ochtends, je start je computer op en bent benieuwd wat deze dag voor jou in petto heeft. Ook deze week hebben de Accountmanagers weer een hoop nieuwe deals gesloten met partners en is het aan jou om te beoordelen of deze deals ook echt ‘Social Deal-waardig’ zijn. Want nee, niet iedere onderneming komt zomaar op onze website. Er zijn verschillende factoren van invloed op de plaatsing van een deal en het is jouw taak om de goede afweging te maken. Je ziet ook direct welke Accountmanagers je nog wat moet bijsturen, die ga je straks meteen bellen. Met een kopje koffie erbij ga je aan de slag; dit wordt een mooie dag!

 

Waar houd je je zoal mee bezig als medewerker Sales Support bij Social Deal?

  • Alle deals die worden gesloten, worden door jouw kritische blik bekeken voordat ze verder uitgewerkt worden   
  • Samen met je collega’s ben je verantwoordelijk voor de planning van alle deals in onze Nederlandse en Vlaamse steden
  • Je zorgt voor een zo gevarieerd mogelijke planning en adviseert Accountmanagers wanneer nodig
  • Soms kan een deal nog commerciëler of aantrekkelijker afgesproken worden; jij communiceert dit dan naar de desbetreffende Accountmanager
  • Het seizoen, de dag in de maand en het nieuws kunnen van invloed zijn op het koopgedrag van onze consument, dus jij bent goed op de hoogte van wat er op dit moment speelt
  • Je analyseert data en aan de hand van uitkomsten bepaal je in overleg met je team welke stappen er genomen gaan worden

 

Als er één ding belangrijk is bij de functie van medewerker Sales Support bij Social Deal is dat je stevig in je schoenen staat. Wat dit precies inhoudt? Je weet waar je voor staat en je laat je niet overtuigen door ‘mooie sales praatjes’ van een ander. Je hebt een coachende en adviserende rol over zaken als prijs, samenstelling en inhoud van deals en deze rol vervul je met overtuiging.


Vereisten

Wat vinden wij belangrijk?

  • Dat jij met plezier naar je werk gaat
  • Je hebt commercieel inzicht en weet dit in te zetten voor optimale planningen en de beste samenstellingen van deals
  • Dat je goed kan werken in een hectische omgeving
  • Je kan argumenten op een goede manier overbrengen; duidelijke communicatie is een must
  • Dat je een win-win situatie kan creëren voor Social Deal en haar partners
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend; zowel in woord als geschrift
  • Dat jij net zo overtuigd bent van het concept van Social Deal als wij en dit ook aan anderen kan overbrengen  


Wat bieden wij jou?

  • Salaris, 25 vakantiedagen, vakantiegeld, reiskostenvergoeding, pensioenopbouw
  • Fulltime arbeidsovereenkomst bij de Beste Werkgever van 2018 (uitgeroepen door Indeed) en één van de snelstgroeiende internetbedrijven van Nederland
  • Een goede interne opleiding en mogelijkheid tot het volgen van externe trainingen (bijvoorbeeld Kenneth Smit)
  • Een werkplek die aan al je verwachtingen voldoet (o.a. meerdere schermen) in een kantoor op toplocatie in ’s-Hertogenbosch, direct achter het Centraal Station
  • Een team van 10 collega’s met een ‘niet lullen maar poetsen’-mentaliteit, dat ook in is voor een borrel aan de bar op kantoor en een teamuitje op z’n tijd


Denk jij dat jij de persoon bent die wij zoeken? Mooi! Stuur dan een e-mail inclusief CV, motivatie en foto naar jobs@socialdeal.nl. Heb je eerst nog wat vragen? Neem dan contact op met onze HR Medewerker Eline via 088-2050508 óf app naar 0652778511.